18 Eylül 2008 Perşembe

Sende mi bırakıp gidiyorsun...?

Sende mi bırakıp gidiyorsun...?!
Sende mi beni acılarla..

Gidişin son vurgunum olsun,son yanılgım...Gidiyorsun öyle mi,hadi git...!'Gitme' diyemem sana..Bilirim çünkü bir kere gitmeler gölgelediyse aşkı(mı)zı birdaha hiç gitmicek aklından...Yanımda kalıcak sadece aşkıma uzun gelen gölgen,yalan sevmen!Korkma gelmicem peşinden,bela olmayacağım başına...Ben anca kendimin belası olabilirim bundan sonra...!!!


Dinle bak,senin için bu şarkı..!
Her duyduğunda içine girecek bu sancı...!

Son bi kez dinle bari şarkımızı;ölç tart bi kez daha aşkımızı..Belki aklına düşüverir birden anılarımız,anlamını yitiren melekliğim...Son bi rica bu,senin gidişin benim ölümüm olucak ya ondan son vasiyet bu...!Korkma ben hep meleğin olarak kalıcam,şeytanlığım dokunmaz benim bundan sonra kendimden başkasına!!


Ölüme beş kala...
Bu şarkıyı yazdım sana!
Sakın dinlersen ağlama,
Ruhum artık yanında...!

Sen şimdi bu yazdıklarımada bişe bulursun mutlaka...Duygu sömürgüsü mü diyorsun...!Şimdi binlerce kez özür diliyorum senden 'Seni Sevdiğim' için...!Hiç aklıma gelmezdi birgün bu şarkıyı sana bu niyetle dinleteceğim...!Dinledin mi,ağladın mı,Hissettin mi yanımda ki ruhsuz bedenimi...Ne zormuş dimi yanındayken birinin aslında çok uzaklarda olması,belki de başka aşklarda..!

Ağlamak geldi içimden,
Eski günler geldi aklıma...
Hani söz vermiştik birbirimize,
Sen Benim,Ben Senin olacaktık...!!


Ağlıyorum şimdi;sana,bana,bidaha hiç ikimiz adına söylenmeyecek 'BiZ' için...Sen sözünün eri olamadın,bense...Beni boşver...Sen hep mutlu ol...!




Alıntı

Hiç yorum yok: