27 Ağustos 2008 Çarşamba

Son 1 Şiir Yazsana Bana...



Son 1Şiir Yazsana Bana... Seni Anlatsın Bu sefer.

Başka Kimseyi Deqil Bana Seni Anlatan 1Şiir Yazsana !
Belki İçinde Kendimi Bulurum...Çünkü Kayboluyorum!
Her Kayboluşumu Kime Mâl Etmeliyim Kalbim ?
Sölermisin Bana ? Onun Bi Suçu yok Biliyorum Yine Her Zamanki Gibi Ben Abartmıştım !
Sence Ben Kötü Birimiyim Kalbim ! Neden Yukarıdaki Beni Devamlı Karşısına Alıyo ?
Peki Her Kapı Arkası Saklanışlarım..En Huzurlu Olduqum Yerler..
Bıraktıqım Şarap Şişelerimin En ii Arkadaşım Oldukları Gerçeqini Deqiştiremeyişimi Kime Mâl Etmeliyim Kalbim ?
Her Cevapsız Sorumda Kendimi Kaybettiqimi Bilirmiydin Kalbim ? Ahh Kalbim Ahh Yaşamımın Kıymetini Bilemedim !
Kader İpini Boynuma Geçirdim Hayat Zırvasının Üstüne Basarak Son Sigaramda "O" Var Gene İçime Çektiqim !
Vur Hayatıma Tekmeyi Kaderin İpi Boynumdayken Son Nefesimde "O" Olucaktır Bilirmiydin Kalbim...

Alıntıdır.

Hiç yorum yok: